Blogger Templates

Friends


Sunday 11 December 2011

kawan..


kita mungkin terasing dahulunya,
tetapi takdir Tuhan tiada siapa yang menyangka,
kau, aku, dia, dan semuanya,
menjadi sebahagian daripada cerita,

pernah dulu aku mengalirkan air mata,
kau datang dan menjadi bahan tawa,
membuatku senyum, kau puas bercampur bahagia,
tidak mungkin kenangan itu dibuang sahaja,

kaulah senang, kaulah susah,
walaupun ada diantara kita yang terpisah,
tetapi ikatan tidak mungkin musnah,

aku berjanji aku tidak akan melupakan,
susah senang, tangis tawa, semua kenangan,
bukan semua memori terasa kemanisan,
kau juga pernah memberikan rasa kepahitan,

berusaha bersama-sama memberikan kejayaan,
terharu jika dapat tumpang sebahagian,
menangis kebahagiaan melihat senyuman,
sebuah persahabatan yang berkekalan,

sumpah dan janji dari diri ini,
sungguhpun hati kecil, rapuh lagi,
aku dan kau, semuanya tersemat di hati,
kaulah sahabat sejati yang tak mungkin berganti,,

6 comments:

  1. kawan.. kawan sejati memang cool... XD

    saya tag awak in a giveaway taw!

    dan join jugak campaign saya.. "1review dapat rm5 free"
    baca sini... http://assignmentcscrazil.blogspot.com/2011/12/kerja-gila.html

    XD

    ReplyDelete
  2. peehh pe'ah ! wah hebad . wah wah hebad hebad ..ngee .. sayang koe doex ! (':

    ReplyDelete
  3. razil: XD, thnks n ok2.. (view u'r blog) ngee~~

    ReplyDelete
  4. aiza: pe'ah2.. ain larh!! haha..=P

    ReplyDelete