Blogger Templates

Friends


Saturday 10 December 2011

maaf dari hati..=)

memori lama terkenang kembali,
mengalir air mata ke pipi,
tidak dapat ku tahan air mata ini,
ku tunduk mengesat kekecewaan bersemadi,

aku menolak cinta sucimu,
aku membantah kata manismu,
aku keraskan hati untuk dirimu,
aku tidak mahu engkau di hatiku,

engkau merayu supaya diterima,
sayang, cintamu memang tiada bandingnya,
engkau mencairkan maruah demiku,
engkau membiarkan aku menghinamu,

perasaan cintamu bertukar dendam,
terhadap semua wanita, hatimu kelam,
aku yang membiarkan bencimu mendalam,
kau mempertaruhkan dirimu untuk kenangan semalam,

aku salah dalam menilai diri,
aku mohon maaf dari sudut hati,
aku tahu kau tak mungkin berpaling lagi,
setelah aku melukai hati seorang insan yang sejati,,

No comments:

Post a Comment